Beba Beba Beba
Beba Dodaj RODITELJ PORTAL u favorite DODAJ U FAVORITE Beba uvelicaj umanji             :: Početna > Članci > Popodnevna dremka korisna za dete i roditelje
Roditelj Portal - Izbor
Forum Trudnoca

Forum

Trudnoca RSS Feed - Forum Email Registracija

       

Roditelj Portal - Email Registracija
Trudnoca Email Registracija

Ogrlica za bebe od cilibara







HOTEL UNION BEOGRAD

Zdravlje

15.06.2009. |  1052 pregleda  | 

Popodnevna dremka korisna za dete i roditelje


Deca koja spavaju nekoliko sati popodne imaju manje šanse da obole od depresije, pokazala je jedna nova studija.

Istraživanje sprovedeno u Sijetlu obuhvatilo je 62 dece starosti četiri do pet godina, od kojih je 77 odsto redovno spavalo popodne, dok 23 odsto nije.

Studija je pokazala da su deca koja su spavala popodne manje hiperaktivna, odmornija, i manje sklona anksioznosti i depresiji.

Tih 77 odsto dece dremalo je proseku tri ili četiri dana u nedelji, a studija je bila zasnovana na redovnosti spavanja preko dana i noći tokom tipične nedelje.
"Roditeljima dece predškolskog uzrasta svakako bih preporučio da im uvedu popodnevne dremke", rekao je vođa istraživanja dr Brajan Krozbi sa Univerziteta u Pensilvaniji.

On je dodao da naučne metode još uvek nisu utvrdile u kom uzrastu bi trebalo prekinuti tradiciju spavanja popodne, ali je istakao da tih nekoliko sati mira pomažu i roditeljima da budu odmorniji i lepše raspoloženi.

Izvor: MONDO

prethodna strana | vrh strane odštampaj |  bukmarkuj | pošalji prijatelju
Beosoft Kids



izaberite ocenu:
  Odličan
  Dobar
  Prosečan
  Nedovoljan
  Loš
   
Ocenilo:    2 korisnika
Ocena:    4.50 (odlican)


Facebook

Twitter

Jutros je moj deda oprao komšiji kola. Mislio je da su naša.
-Mitar Mitrović-
  Prijatelji Portala:
www.vlatkovic.net
www.netiks.rs
www.tp-link.rs
KAIROS - Kancelarijski Materijal
  Saznajte u novom broju:
MOJ PEDIJATAR ZDRAVO DETE

2005 © Copyright RoditeljPortal
Sva prava zadržana.
                                 

Powered By Akrosoft