Beba Beba Beba
Beba Dodaj RODITELJ PORTAL u favorite DODAJ U FAVORITE Beba:: Početna > Vesti > Majčino mleko i razvoj inteligencije
Roditelj Portal - Izbor

Roditelj Portal - Email Registracija
Trudnoca Email Registracija

Ogrlica za bebe od cilibara

Online prodavnica decije i beba konfekcije

HOTEL UNION BEOGRAD

Zanimljivosti

13.05.2008. |  170 pregleda

Majčino mleko i razvoj inteligencije


Ukoliko majka doji svoju bebu, to povoljno utiče na razvoj intelektualnih sposobnosti deteta, saopštili su kanadski naučnici u najnovijoj studiji objavljenoj u Montrealu.

MLEKO Prethodne studije su utvrdile da postoji veza između dojenja i razvoja mozga, ali je ekipa naučnika Majkla Kramera sa Univerziteta u Montrealu sprovela najveću studiju do sada na tu temu.

U najnovijem istraživanju se navodi da majčino mleko utiče na povećanje koeficijenta inteligencije bebe i na dobro učenje u školi. "Naša studija dokazuje da je dugo dojenje bebe dobro za njihovu inteligenciju", rekao je Kramer, koji je profesor pedijatrije, epidemiologije i biostatistike.

U studiji je ispitano 14.000 dece tokom šest godina i više od 30 bolnica u Belorusiji. Polovina ispitanih majki je bila ohrabrena da doji svoje bebe što duže, dok je druga polovina hranila bebe uobičajenom hranom za bebe. Razvoj kognitivnih sposobnosti je utvrđen pomoću testova inteligencije, na osnovu čega je zaključeno da deca, koju su majke dojile, iskazuju bolje rezultate od one dece koja nisu dojena.

Izvor: 24 SATA/BETA

prethodna strana | vrh strane odštampaj |  bukmarkuj | pošalji prijatelju



  vaše ime

  tekst komentara




... da je ukupna masa svih mrava na svetu veca od ukupne mase ljudske populacije?
-JESTE LI ZNALI-
  Prijatelji Portala:
www.vlatkovic.net
www.netiks.co.yu
  Saznajte u novom broju:
MOJ PEDIJATAR ZDRAVO DETE

2005 © Copyright RoditeljPortal
Sva prava zadržana.
                                   

Powered By Akrosoft